jueves, 26 de septiembre de 2013

A INFORMACIÓN


  •  A INFORMACIÓN

 
A información é un conxunto de datos expresados de forma organizada que pretenden comunicar novas ideas ao receptor e que é a base do coñecemento, polo tanto debe ser entendida.


  • HISTORIA DA INFORMACIÓN
As formas de transmitir a información foron variando ao longo da historia. Distínguense catro etapas:

  1. Nacemento da escritura :  primeiro naceu a pintura, e despoies inventouse a escritura que se comenzou a plasmar en soportes moi diversos que foron evolucionando co paso do tempo.

  2. Etapa manual: os monxes plasmaron a información en manuscritos que gardaban nas suas bibliotecas e aos que só tiñan eles acceso. A maioría da poboación era analfabeta.

  3. Etapa mecánica e analóxica: neste período inventouse a imprenta (s.XV) , o que axudou que a xente puidera acceder a libros. No seculo XX perfeccionouse a fotografía e video século. Tamén neste século a radio e a televisión contribuiron a que se formara a aldea global.

  4.  Etapa dixital: a fianis do XXa calidade da información volveuse moito maís accesible e mellorou a sua calidade grazas ao tratamento dixital de información, sonido e imaxe. Así comenzou a sociedade da información e do coñecemento.
  5.  
  • ANÁLISE DA INFORMACIÓN           
    O análise da informaición é o entedemento e asimilamento dus datos para  chegar a unha deducción, isto poderíano conseguir máquinas que tiveran intelixencia artificial. Para conseguilo hai que seguir tres pasos:
      1. Almacenamento
      2. Búsqueda
      3. Análise:
        • Análise cuantativo: recoller datos numéricos para facer estadísticas.
        • Análise cualiticativa: é necesario recoller a información, reducila, clasificala e relacionala para chegar a unha conclusión. Non fan falla datos numéricos, hai que respetar a natureza da información.

  •  INFLUENCIA DA INFORMACIÓN NA SOCIEDADE ACTUAL
  •  Na televisión e nos periódicos a información esta manipulada e movida polo capital, nunca é obxetiva. Fai que queramos ter determinadas cousas mediante a publicidade, tamén pode influir nas nosas opinións políticas e impon certos canones de beleza.


  • REFERENCIAS BIBLIOGRÁFICAS
Definición. de, WordPress ( http://definicion.de/informacion/ )  [acceso 23/09/2013]
Wikipedia ( es.wikipedia.org/wiki/Información ) [acceso 23/09/ 2013]
Promonegocios.net, Iván Thompson ( http://www.promonegocios.net/mercadotecnia/que-es-informacion.html) [acceso 23/09/2013]

No hay comentarios:

Publicar un comentario